فرق آپدیت آفلاین نود 32 و آپدیت آنلاین نود 32
بازديد : 174
نويسنده : Ali.f4R

در این مطلب قصد داریم در مورد فرق بین آپدیت آفلاین و آپدیت آنلاین نود 32 صحبت کنیم .البته خیلی ها فرق آپدیت آفلاین نود 32 با آپدیت آنلاین رو می دونند . این مطلب برای اون دسته از افرادیست که هنوز این مسئله براشون مشخص نیست .

 

در واقع در آپدیت آنلاین ، جهت آپدیت نود 32 به یوزر و پسورد نود 32 نیاز دارید . یعنی باید یوزرنیم و پسورد رو در نرم افزار وارد کنید و نرم افزار عمل آپدیت رو انجام دهد . در آپدیت آنلاین ، نود 32 باید به طور مداوم به اینترنت وصل باشد و عمل آپدیت با اتصال نرم افزار به سرور شرکت ESET انجام می شود . فایلهای آپدیت در سرور شرکت قرار دارند و نرم افزار آنها را دریافت می کند .

اما آپدیت آفلاین نود 32 ، در واقع به این صورت است که شما تمام فایلهای آپدیتی که برای آپدیت نود 32 نیاز دارید رو ، در یک حافظه جانبی در اختیار دارید . (در واقع فایل آپدیت آفلاین رو از اینترنت دانلود نموده اید ) . این فایلها رو به نرم افزار معرفی می کنید تا نود 32 ، آپدیت شود . در اصل به جای اینکه نود 32 به سرور شرکت ، وصل شود به مسیر پوشه ای که فایلها در آن قرار دارند وصل می شود و عمل آپدیت انجام می شود . به این نوع آپدیت ، آپدیت آفلاین نود 32 می گویند . در ضمن فایلهای آپدیت آفلاین رو می توانید بر روی چندین کامپیوتر هم استفاده کنید .

این دو نوع آپدیت ، هیچ فرقی با هم ندارند . آپدیت آفلاین در مواقعی که دسترسی به اینترنت به خوبی وجود ندارد ، کارساز است .






مطالب مرتبط با اين پست
.



مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








كد ساعت

قالب وبلاگ

.